سرویس رایگان ارائه دهنده چت روم IRChat

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

برای سفارش یک ایمیل به egza_tarh@yahoo.comارسال کنید.


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
egza tarh
13:49
چهار شنبه 4 شهريور 1394

انواع چت روم هایی که ای ار چت در اختیار شما میگذارد:

چت روم رایگان - مدل برنزی:
در چت روم رایگان مدل برنزی مدیران چت روم به طور 24 ساعته باید در چت روم حضور داشته باشند در غیر اینصورت اگر کاربر وارد چت روم شود و مدیری در چت روم حضور نداشته باشد,کاربر به دلیل عدم حضور مدیر به یکی از چت رومهای فعال و یا موارد انتخابی شما منتقل می شود.در این مدل از چت روم کاربر فقط از طریق آدرس وبلاگ و یا سایت شما به چت رومتان وارد می شود و به دلیل عدم نمایش چت رومتان در لیست چت رومهای ویژه شانس حضور صدها کاربر از تالارهای عمومی به چت رومتان را از دست خواهید داد.همچنین به ابزارهای پیشرفته مدیریت که در پنل مدیریت چت روم قرار دارد و نیز پنل اختصاصی ناظران , دسترسی محدودی دارید(فقط نمایشی است).

چت روم تجاری - مدل طلائی:
در چت روم غیر رایگان مدل طلائی کاربران در زمانی که مدیران آنلاین نباشند به چت رومتان وارد می شوند و به چت روم عمومی منتقل نمی شوند و همچنین چت روم شما با قرار گرفتن در لیست چت رومهای ویژه در دسترس صدها کاربر تالارهای عمومی قرار میگیرد و شما می توانید از همان ابتدای راه اندازی چت روم , چت رومی فعال و شلوغی داشته باشید همچنین در مدل طلائی به کلیه ابزارهای پیشرفته مدیریت و نیز پنل اختصاصی ناظران , به طور کامل دسترسی دارید.

چت روم تجاری - نسخه مستقل:
در کلیه مدلهای ذکر شده چت روم شما با آدرسی شبیه  http://YourName.irchat.ir   می باشد و برای شما دسترسی مدیر چت روم تعریف می شود و دسترسی ادمین سیستم ( از قبیل دیدن آی پی ها - خواندن کلیه پیامهای عمومی و خصوصی کاربران - اضافه کردن تبلیغات به چت روم و ... ) را ندارید همچنین نمی توانید از چت روم خود کسب درآمد کنید و در واقع چت روم شما زیر مجموعه آی آر چت می باشد اما بر اساس مدل چت روم نسخه مستقل شما می توانید یک چت روم با کلیه امکانات , دسترسی ها , کسب درآمد عالی (  از طریق گرفتن حق شارژ کاربر VIP و جذب تبلیغات و ...  در چت رومتان )  و نیز آدرس مستقل مانند http://YourNameChat.ir (دامین خودتان ) برخوردار شوید , به عبارتی واضح تر سیستم آی آر چت با برخی تغییرات در سایت به مالکیت شما نصب خواهد شد و شما فرمانروای سایتتان خواهید بود همچنین در این نسخه کسب درآمدتان از روز اول شروع به کار چت رومتان , ضمانت می شود.

خوب ما چگونه میتونیم از این سرویس استفاده کنیم؟

برای رفتن به سایت ای ار چت اینجا کلیک کنید...

سپس وارد صفحه اصلی شده و روی کلمه ثبت نام در بالای صفحه کلیک کنید تا به صفحه ثبت نام منتقل شوید.

در انجا نام کاربری،رمزعبور،وتکرار رمز عبور،جنسیت،ایمیل،موبایل،پرسش محرمانه،پاسخ محرمانه(که رمز دوم شما به حساب میاد)واواتار پیش فرض خودتون رو وارد کنید وبقیه کادر ها رو میتونید خالی بگذارید یا به دلخواه پر کنید.

درصورتی که ثبت نام با مشکلی مواجه نشود وارد صفحه جدیدی شده و کد فعال سازی به شماره همراه شما ارسال میشود و شما باید ان را وارد کنید تا حساب شما فعال شود.

حالا شما وارد تالار عمومی میشید وباید از منوی بالا سمت راست گزینه ساخت چت روم را انتخاب کنید.

در صفحه جدید تیک گزینه قوانین سایت و شرایط فوق را به طور کامل مطالعه کرده و به تابعیت از آنها پایبندم را زده و بر روی ثبت کلیک کنید.

داخل صفحه جدید نام چتروم(به فارسی)،پیام داخل چت روم،مدیر اصلی،نام سایت،آدرس سایت،ایمیل،موبایل و پیام اغازین چت روم را بزنید.

درصورتی که چت روم شما رایگان است،تیک گزینه اول را بزنید واز بین سه گزینه زیرش وسطی رو بزنید و تیک گزینه دوم را بردارید و از گزینه های زیرش گزینه اول رابزنید.

ترجیحا ایدی مدیر اصلی و برنامه زمانی را خالی بگذارید.

حالا بر روی ثبت کلیک کنید.

خوب در این مرحله یوزر و پسورد وادرس موقت چت رومتون رو میده پایینش هم یه کد هست که اگه توسایت یا وبلاگ خودتون بزارید مثل تبلیغات تو سایتتون ثبت میشه و با یه کلیک وارد میشید.

اینم یک نمونه:egzachat

امکانات سرویس رایگان:

1-امکان های پایه تایپ کردن چتروم از جمله:توپر،کج،زیرخط دار،رنگ،فونت،سایز فونت،شکلک،پاک کن

2-امکان ارسال فایل و صدا

3- پروفایل

امکانات پنل ناظر:

1-اطلاعات کمیته انظباتی

2- تابلو اعلانات

3-تاریخچه رویداد ها

4-منوی ممنوعیت ارسال در عمومی

5-منوی ارتباط با کمیته انظباتی

6-موزیک پلیر

7-عزل و نصب

8- ابزار های مدیریت چت روم شامل:پیام داخل چتروم،پیام اغازین چت روم،ادرس عکس بکگراند،ادرس لوگوی ورودی چت رومپاک کردن لیست فعالیت،پاک کردن اعلانات

امکانات پنل مدیریت:

1-انتخاب بک گراند چت روم(هم بک گراند اماده هست و هم میتونید خودتون اپلود کنید و بزارید)

2- انتخاب تیم مدیریت

3-کد تبلیغ چت روم(جهت استفاده در وبلاگ)

4-حذف چت روم

5-ارتباط با پشتیبانی

دوستان کلی برای این زحمت کشیدم خواهشا کپی میکنید منبعشو بگید.


تعداد بازدید از این مطلب: 856
بازدید : 856

می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
تراآپســـ در تاریخ : 1394/6/4/3 - - گفته است :

اگر رمز نمی زاشتید بهتر بود!
یاحق
پاسخ:رسیدگی شد



نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









به نظر شما در مورد چی بیشتر بنویسم؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود